dijous, 21 d’octubre del 2010

Opinions de la caminada

Heus ací les opinions dels alumnes de sisè de la caminada d'ahir fins a Meranges i Sant Vicenç de Rus. Va anar molt bé, no ens vam perdre i vam tornar tots sencers. Aquesta és la primera, però en vindran més. Qui s'apuntarà a la següent?
"El bosc estava una mica humit perquè de matinada va gebrar i feia una mica de fred. L'excursió d'ahir em va agradar sobretot al principi quan encara no fèiem pujada. L'itinerari em va agradar molt, sobretot de baixada. Vam tenir temps per jugar i buscar bolets."
Aleix
"Ahir vam anar a fer una caminada fins a Meranges. Em va agradar molt perquè vam veure rius molt bonics, muntanyes i m'ho vaig passar molt bé. No em va agradar gaire quan vam trobar un escurçó, perquè em fan una mica de respecte. Em va agradar molt el Pas de l'Ós i el lloc on ens vam parar a dinar."
Anna
"A la caminada que vam fer la meva classe i jo ahir m'ho vaig passar molt bé, baixàvem molt ràpid per les baixades, això és el què més em va agradar. He après que pels voltants de La Pobla hi ha molts camins per passejar-hi cada dia."
Eva
"Ahir vam anar d'excursió amb la classe. Cada mes en farem una per estudiar el nostre entorn i per veure les diferències de cada estació. Em va agradar molt l'itinerari, vam passar per llocs molt divertits. Passar el dia a la muntanya em va agradar moltíssim."
Gal·la

2 comentaris:

ceip lillet aguell ha dit...

Hola haaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaahaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaajjjjjaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa

ceip lillet aguell ha dit...

Holaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa